Oferta dla firm szkoleniowych

Dla firm szkoleniowych video e-learning może stanowić dodatkową usługę, lub być komplementarny do organizowanych obecnie szkoleń stacjonarnych. Jest to niezwykle łatwa i tania do wdrożenia technologia, która korzysta ze wszystkich zalet jakie daje e-learning. Oprócz wygody dla uczestników, oszczędności ich czasu i możliwości nauki we własnym miejscu, czasie i tempie, video e-learning od strony klientów firmy szkoleniowej to znaczące obniżenie kosztów. Dzięki niezwykłej skalowalności i elastyczności można obsłużyć setki lub tysiące kursantów za niewielki procent kosztów oraz czasu, niezbędnych do zorganizowania szkoleń lub seminariów stacjonarnych.

To tylko część zalet video e-learningu. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej dlaczego ta technologia i forma edukacji jest tak efektywna i pozwala na ogromne obniżenie kosztów.

Zastosowanie video e-learningu w firmie szkoleniowej

Wideo jest niezwykle pojemną, efektywną formą przekazu i wykorzystuje istniejące zasoby firmy. Doradzamy w jaki sposób wdrożyć prosty proces produkcji szkoleń wideo, dzięki czemu firma szkoleniowa uniezależnia się od podwykonawców. Wszystkie nagrania video mogą być łatwo tworzone wewnątrz firmy, korzystając z doświadczenia, wiedzy i autorytetu jej trenerów. Raz przygotowane materiały mogą służyć setkom kursantów.

Video e-learning sprawdzi się doskonale w następujących sytuacjach:

Szkolenia biznesowe, specjalistyczne, zawodowe

Dzięki wideo możliwe jest omówienie dowolnego zagadnienia w sposób przynajmniej tak samo dobry, jak podczas zajęć w sali szkoleniowej. Nagrywając wideo, trener można wykorzystywać wszystkie pomoce znane z sali szkoleniowej (slajdy, flipchart, whiteboard) jak i własne umiejętności prezentacyjne. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu prostych technik filmograficznych, narracji, łączeniu ujęć, wizualizacji i montażu materiału możliwe jest stworzenie szkolenia wideo które jest bardziej kompletne i precyzyjne.

Szkolenia produktowe i instruktażowe dla pracowników zewnętrznych firm

Na zlecenie klienta, firma szkoleniowa może przygotować dedykowane szkolenia video dla pracowników danego przedsiębiorstwa. Wykwalifikowany trener lub nauczyciel może w efektywny sposób zaprezentować wszystkie niuanse nowego produktu, tłumacząc w prosty sposób złożone zagadnienia przed kamerą – tak samo jak zrobiliby to podczas prezentacji u klienta. Oko kamery może zarejestrować i przekazać każdy szczegół produkt, od drobnej biżuterii po wielkie maszyny budowlane czy nieruchomości. Dzięki temu, ze video e-learning doskonale się skaluje, klient może używać nagrań do jednoczesnego szkolenia dowolnej ilości swoich pracowników lub kontrahentów.

Szkolenia wewnętrzne, PR i organizacja pracy

Zmiany zasad organizacyjnych, wprowadzenie nowych usług, dress code, elementy regulaminu pracy czy budowa wewnętrznego PR w firmie – w każdym przypadku wideo pozwala na precyzyjny ale i silny przekaz tego, co najważniejsze. Video e-learning sprawdzi się również w przypadku wprowadzania zmian w firmie, wdrożeń nowych przepisów, rozwiązań informatycznych lub restrukturyzacji – niezależnie od tego jak dużej ilości pracowników dotyczą zmiany, dzięki video e-learningowi wiedza na pewno dotrze do wszystkich zainteresowanych.

Szkolenia w modelu mieszanym i transmisje online

Platforma e-learningowa może być wykorzystana jako suplement szkoleń stacjonarnych. Z naszego doświadczenia wynika, że model taki sprawdza się najlepiej dla wiedzy i umiejętności których zdobywanie jest rozciągnięte w czasie – np. nauka języków obcych, umiejętności manualnych, biznes i przedsiębiorczość. W takim przypadku najlepsze jest zorganizowanie jednego lub kilku spotkań z trenerem w sali szkoleniowej, a dalszy tok nauki może odbywać się za pomocą video e-learningu. Doskonale do tego celu sprawdzają się stopniowo udostępniane kursantom materiały wideo oraz webinary. Podczas transmisji online na żywo, trener jest w stanie nie tylko przekazać wiedzę lecz również odpowiedzieć na pytania i wyjaśnić trudniejsze partie materiału. To wszystko może zrobić z dowolnego miejsca na świecie, szkoląc jednocześnie grupę kilku, kilkudziesięciu lub kilkuset kursantów.

Sprzedaż szkoleń wideo w Internecie

Sprzedaż szkoleń wideo to świetny pomysł na dodatkowe źródło dochodu. Firmy szkoleniowe dysponują kapitałem w postaci wiedzy i umiejętności swoich trenerów oraz nauczycieli. Dzięki ogromnej popularności serwisów takich jak YouTube.com czy Ipla.pl, internauci przyzwyczaili się do tej formy przekazu, a serwisy sprzedające płatne, profesjonalne wideo są w rozkwicie.

Doradztwo i wdrożenia eMentor PRO

Doradzamy naszym klientom na każdym etapie wykorzystania wideo w biznesie. Niezależnie od skali projektu i potrzeb firmy szkoleniowej, za każdym razem indywidualnie analizujemy oczekiwania zarządu  oraz docelowych odbiorców szkoleń.

Doradztwo technologiczne

Wyznajemy zasadę, że narzędzia powinny mieć drugorzędną rolę w procesie edukacji. Prostota pozwala na optymalizację procesów, podczas gdy skomplikowanie może zaburzyć proces edukacyjny. Zgodnie z tą zasadą, rekomendowane przez nas rozwiązania są tanie i dobrze dostosowane do potrzeb projektu. Dotyczy to zarówno nabywanego sprzętu filmowego jak i komputerów, oprogramowania i platformy e-learningowej.

Wspieramy naszych klientów w organizacji procesu produkcji wideo. Każdorazowo naszym celem jest uniezależnienie firmy od zewnętrznych podwykonawców lub takie uproszczenie i zautomatyzowanie procesów aby znacznie obniżyć ich koszt. Oprócz sprzętu klient otrzymuje know-how pozwalający na efektywne wykorzystanie sprzętu i poprawnego przygotowywania nagrań. Po zakończonym wdrożeniu możliwe stanie się samodzielne przygotowywanie wysokiej jakości szkoleń wideo bezpośrednio przez pracowników firmy.

W przypadku realizacji złożonych i nietypowych projektów współpracujemy z dystrybutorami sprzętu, producentami filmowymi oraz agencjami interaktywnymi specjalizującymi się w internetowym wideo.

Doradztwo biznesowe i marketingowe

Sprzedaż kursów i szkoleń wideo może być doskonałym źródłem dodatkowego dochodu lub kluczową strategią dla zupełnie nowej marki. Posiadamy doświadczenie w sprzedaży produktów informacyjnych w polskim Internecie, własną platformę transakcyjną eMentor.pl oraz Elastyczny Program Partnerski. Wspieramy monetyzację szkoleń otwartych i zamkniętych.

Doradzamy naszym klientom na każdym etapie cyklu życia produktu, począwszy od strategii marketingowej – określeniu niszy, grupy docelowej, nazwy czy charakteru szkolenia wideo. Pomagamy dobrać kanały sprzedaży i promocji, najbardziej efektywne dla danego szkolenia.

Doradztwo merytoryczne

Skuteczność video e-learningu bardzo mocno polega na umiejętnościach osób prezentujących wiedzę. Dzięki temu firma wykorzystuje potencjał swoich pracowników i uniezależnia się od podwykonawców. Oznacza to również, że skuteczność nauki zależy w największym stopniu od umiejętności trenera lub osoby przedstawiającej dane zagadnienie.

Współpracujemy z najlepszymi trenerami i coach-ami wystąpień publicznych oraz rozwoju osobistego w Polsce. Pomagamy osobom występującym przed kamerą osiągnąć swobodę, precyzję i dużą siłę wyrazu. Niezależnie od charakteru osoby i specyfiki szkoleń, znikną bariery psychiczne przed wystąpieniami a na ich miejsce pojawią się sprawdzone techniki sceniczne, charyzma i pozytywna energia.

Dodatkowo, dzięki współpracy z trenerami technik umysłowych, jesteśmy w stanie zaoferować doradztwo i usługi merytorycznego przeprojektowania procesów szkoleniowych. Oznacza to, że tworzone szkolenia będą korzystały z najnowocześniejszych zdobyczy technik szybkiej nauki, programowania neurolingwistycznego (NLP), TLT, Accelerated Learning i innych. Eksperci technik umysłowych mogą pracować na istniejących szkoleniach, pomóc zaprojektować nowe materiały lub przeszkolić wybrane osoby w ich zastosowaniu w kontekście firmy i projektu.

Wdrożenia platform e-learningowych

Posiadamy doświadczenie w budowie zamkniętych oraz otwartych platform e-learningowych opartych na wideo. W zależności od wielkości i potrzeb projektu wdrażamy autorski system eMentor, lub współpracujemy z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania e-learningowego nadzorując ich pracę dla realizacji założonych celów biznesowych oraz optymalnego wykorzystania potencjału wideo.

Stawiamy na prostotę. Wierzymy, że w e-learningu forma, atrakcyjność wizualna nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na skuteczność uczenia. Ponadto, skomplikowane systemy z rozbudowanymi mechanizmami monitoringu, kontroli, złożonymi wymaganiami technicznymi, takie które wymagają dodatkowej edukacji aby zacząć z nich korzystać – zaburzają proces przyswajania wiedzy. Jedną z dużych zalet video e-learningu jest jego transparentność – wykorzystujemy umiejętności, wiedzę i charyzmę trenera a komputerowe wideo w swojej formie do złudzenia przypomina wszystkim telewizję.