Rozwiązania dla biznesu

Naszym klientom polecamy video e-learning z wielu powodów. Jest to niezwykle łatwa i tania do wdrożenia technologia, która korzysta ze wszystkich zalet jakie daje e-learning. Oprócz wygody dla uczestników, oszczędności ich czasu i możliwości nauki we własnym czasie i tempie, video e-learning to dla firmy znaczące obniżenie kosztów szkolenia pracowników. Dzięki niezwykłej skalowalności i elastyczności możliwe jest przeszkolenie setek lub tysięcy pracowników za niewielki procent kosztów oraz czasu, niezbędnych do zorganizowania szkoleń lub seminariów stacjonarnych.

To tylko część zalet video e-learningu. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej dlaczego ta technologia i forma edukacji jest tak efektywna i pozwala na ogromne obniżenie kosztów.

Zastosowanie video e-learningu w biznesie

Wideo jest niezwykle pojemną, efektywną formą przekazu i wykorzystuje istniejące zasoby firmy. Doradzamy w jaki sposób wdrożyć prosty proces produkcji szkoleń wideo, dzięki czemu firma uniezależnia się od podwykonawców. Wszystkie nagrania video mogą być łatwo tworzone wewnątrz firmy, korzystając z doświadczenia, wiedzy i autorytetu jej pracowników. Raz przygotowane materiały mogą służyć dziesiątkom lub setkom pracowników.

Video e-learning sprawdzi się doskonale w następujących sytuacjach:

Szkolenia produktowe w postaci wideo

Zarówno małe przedsiębiorstwo jak i korporacja z dużą ilością jednostek terenowych, wprowadzające zmiany do swojej oferty, mogą skorzystać z zalet jakie daje video e-learning. Dyrektor, Product Manager czy sprzedawca mogą bardzo łatwo i szybko przedstawić wszystkie niuanse nowego produktu, tłumacząc w prosty sposób złożone zagadnienia przed kamerą – tak samo jak zrobiliby to podczas prezentacji u klienta. Oko kamery może zarejestrować i przekazać każdy szczegół produkt, od drobnej biżuterii po wielkie maszyny budowlane czy nieruchomości.

Szkolenia wideo dla klientów

Efektywne szkolenia wideo są świetnym suplementem dla produktów firmy. Skorzystają na tym nie tylko klienci skomplikowanych urządzeń czy urządzeń, lecz również klienci dla prostych produktów codziennego użytku. Dostępność wideo szkoleń dla produktów firmy zwiększa jej prestiż w oczach klientów i pomaga zapoznać się z produktem oraz w pełni wykorzystać jego możliwości. To skutkuje zwiększonym zaufaniem klienta do marki, zwiększeniem sprzedaży innych produktów i osiągnięciem przewagi konkurencyjnej na rynku.

Szkolenia instruktażowe dla nowych pracowników i podwykonawców

Obsługa maszyn i urządzeń, zasady rozkładania produktów na sklepowych regałach, obsługa programów komputerowych, zasady obsługi klienta lub szacowania ryzyka ubezpieczeniowego – niezależnie od branży i stopnia skomplikowania, nagrania instruktażowe są najskuteczniejszą metodą przekazania know-how dla nowych pracowników, franczyzobiorców lub podwykonawców. Dzięki temu, że video e-learning doskonale się skaluje, nie ma nawet znaczenia duża rotacja kadry lub korzystanie z pracowników tymczasowych – każdy będzie miał dostęp do tej samej, sprawdzonej i przygotowanej przez lokalnych ekspertów, wiedzy.

Wewnętrzny PR i organizacja pracy

Zmiany zasad organizacyjnych, dress code, elementy regulaminu pracy czy budowa wewnętrznego PR w firmie – w każdym przypadku wideo pozwala na precyzyjny ale i silny przekaz tego, co najważniejsze. Video e-learning sprawdzi się również w przypadku wprowadzania zmian w firmie, wdrożeń nowych przepisów, rozwiązań informatycznych lub restrukturyzacji – niezależnie od tego jak dużej ilości pracowników dotyczą zmiany, dzięki video e-learningowi wiedza na pewno dotrze do wszystkich zainteresowanych.

Sprzedaż szkoleń wideo w Internecie

Sprzedaż szkoleń wideo to świetny pomysł na dodatkowe źródło dochodu. Jeśli firma dysponuje wiedzą, doświadczeniem w branży, unikalnymi sposobami rozwiązywania problemów, innowacyjnymi rozwiązaniami, może sprzedawać swoje szkolenia wideo w Internecie. Dzięki ogromnej popularności serwisów takich jak YouTube.com czy Ipla.pl, internauci przyzwyczaili się do tej formy przekazu, a serwisy sprzedające płatne, profesjonalne wideo są w rozkwicie.

Szkolenia wideo dla klientów

Efektywne szkolenia wideo są świetnym suplementem dla produktów firmy. Skorzystają na tym nie tylko klienci skomplikowanych urządzeń czy urządzeń, lecz również klienci dla prostych produktów codziennego użytku. Dostępność wideo szkoleń dla produktów firmy zwiększa jej prestiż w oczach klientów i pomaga zapoznać się z produktem oraz w pełni wykorzystać jego możliwości. To skutkuje zwiększonym zaufaniem klienta do marki, zwiększeniem sprzedaży innych produktów i osiągnięciem przewagi konkurencyjnej na rynku.

Szkolenia instruktażowe dla nowych pracowników i podwykonawców

Obsługa maszyn i urządzeń, zasady rozkładania produktów na sklepowych regałach, obsługa programów komputerowych, zasady obsługi klienta lub szacowania ryzyka ubezpieczeniowego – niezależnie od branży i stopnia skomplikowania, nagrania instruktażowe są najskuteczniejszą metodą przekazania know-how dla nowych pracowników, franczyzobiorców lub podwykonawców. Dzięki temu, że video e-learning doskonale się skaluje, nie ma nawet znaczenia duża rotacja kadry lub korzystanie z pracowników tymczasowych – każdy będzie miał dostęp do tej samej, sprawdzonej i przygotowanej przez lokalnych ekspertów, wiedzy.

Wewnętrzny PR i organizacja pracy

Zmiany zasad organizacyjnych, dress code, elementy regulaminu pracy czy budowa wewnętrznego PR w firmie – w każdym przypadku wideo pozwala na precyzyjny ale i silny przekaz tego, co najważniejsze. Video e-learning sprawdzi się również w przypadku wprowadzania zmian w firmie, wdrożeń nowych przepisów, rozwiązań informatycznych lub restrukturyzacji – niezależnie od tego jak dużej ilości pracowników dotyczą zmiany, dzięki video e-learningowi wiedza na pewno dotrze do wszystkich zainteresowanych.

Sprzedaż szkoleń wideo w Internecie

Sprzedaż szkoleń wideo to świetny pomysł na dodatkowe źródło dochodu. Jeśli firma dysponuje wiedzą, doświadczeniem w branży, unikalnymi sposobami rozwiązywania problemów, innowacyjnymi rozwiązaniami, może sprzedawać swoje szkolenia wideo w Internecie. Dzięki ogromnej popularności serwisów takich jak YouTube.com czy Ipla.pl, internauci przyzwyczaili się do tej formy przekazu, a serwisy sprzedające płatne, profesjonalne wideo są w rozkwicie.

Doradztwo i wdrożenia eMentor PRO

Doradzamy naszym klientom na każdym etapie wykorzystania wideo w biznesie. Niezależnie od skali projektu i potrzeb firmy, za każdym razem indywidualnie analizujemy możliwości firmy i oczekiwania zarządu oraz docelowych odbiorców.

Doradztwo technologiczne

Wyznajemy zasadę, że narzędzia powinny mieć drugorzędną rolę w procesie edukacji. Prostota pozwala na optymalizację procesów, podczas gdy skomplikowanie może zaburzyć proces edukacyjny. Zgodnie z tą zasadą, rekomendowane przez nas rozwiązania są tanie i dobrze dostosowane do potrzeb projektu. Dotyczy to zarówno nabywanego sprzętu filmowego jak i komputerów, oprogramowania i platformy e-learningowej.

Wspieramy naszych klientów w organizacji procesu produkcji wideo. Każdorazowo naszym celem jest uniezależnienie firmy od zewnętrznych podwykonawców lub takie uproszczenie i zautomatyzowanie procesów aby znacznie obniżyć ich koszt. Oprócz sprzętu klient otrzymuje know-how pozwalający na efektywne wykorzystanie sprzętu i poprawnego przygotowywania nagrań. Po zakończonym wdrożeniu możliwe stanie się samodzielne przygotowywanie wysokiej jakości szkoleń wideo bezpośrednio przez pracowników firmy.

W przypadku realizacji złożonych i nietypowych projektów współpracujemy z dystrybutorami sprzętu, producentami filmowymi oraz agencjami interaktywnymi specjalizującymi się w internetowym wideo.

Doradztwo biznesowe i marketingowe

Sprzedaż kursów i szkoleń wideo może być doskonałym źródłem dodatkowego dochodu lub kluczową strategią dla zupełnie nowej marki. Posiadamy doświadczenie w sprzedaży produktów informacyjnych w polskim Internecie, własną platformę transakcyjną eMentor.pl oraz Elastyczny Program Partnerski. Wspieramy monetyzację szkoleń otwartych i zamkniętych.

Doradzamy naszym klientom na każdym etapie cyklu życia produktu, począwszy od strategii marketingowej – określeniu niszy, grupy docelowej, nazwy czy charakteru szkolenia wideo. Pomagamy dobrać kanały sprzedaży i promocji, najbardziej efektywne dla szkoleń firmy.

Doradztwo merytoryczne

Skuteczność video e-learningu bardzo mocno polega na umiejętnościach osób prezentujących wiedzę. Dzięki temu firma wykorzystuje potencjał swoich pracowników i uniezależnia się od podwykonawców. Oznacza to również, że skuteczność nauki zależy w największym stopniu od umiejętności trenera lub osoby przedstawiającej zagadnienie.

Współpracujemy z najlepszymi trenerami i coach-ami wystąpień publicznych oraz rozwoju osobistego w Polsce. Pomagamy osobom występującym przed kamerą osiągnąć swobodę, precyzję i dużą siłę wyrazu. Niezależnie od charakteru osoby i specyfiki szkoleń, znikną bariery psychiczne przed wystąpieniami a na ich miejsce pojawią się sprawdzone techniki sceniczne, charyzma i pozytywna energia.

Dodatkowo, dzięki współpracy z trenerami technik umysłowych, jesteśmy w stanie zaoferować doradztwo i usługi merytorycznego przeprojektowania procesów szkoleniowych. Oznacza to, że tworzone szkolenia będą korzystały z najnowocześniejszych zdobyczy technik szybkiej nauki, programowania neurolingwistycznego (NLP), TLT, Accelerated Learning i innych. Eksperci technik umysłowych mogą pracować na istniejących szkoleniach, pomóc zaprojektować nowe materiały lub przeszkolić wybrane osoby w ich zastosowaniu w kontekście firmy i projektu.

Wdrożenia platform e-learningowych

Posiadamy doświadczenie w budowie zamkniętych oraz otwartych platform e-learningowych opartych na wideo. W zależności od wielkości i potrzeb projektu wdrażamy autorski system eMentor, lub współpracujemy z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania e-learningowego nadzorując ich pracę dla realizacji założonych celów biznesowych oraz optymalnego wykorzystania potencjału wideo.

Stawiamy na prostotę. Wierzymy, że w e-learningu forma, atrakcyjność wizualna nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na skuteczność uczenia. Ponadto, skomplikowane systemy z rozbudowanymi mechanizmami monitoringu, kontroli, złożonymi wymaganiami technicznymi, takie które wymagają dodatkowej edukacji aby zacząć z nich korzystać – zaburzają proces przyswajania wiedzy. Jedną z dużych zalet video e-learningu jest jego transparentność – wykorzystujemy umiejętności, wiedzę i charyzmę trenera a komputerowe wideo w swojej formie do złudzenia przypomina wszystkim telewizję.